Het kernteam fungeert als agendacommissie en bespreekt tussentijdse vragen uit het veld met betrekking tot de PSO en de toepassing van de PSO. Lees hier meer over het PSO Kernteam en haar leden.
PSO-Nederland voert regie over de positionering, het beheer en de uitgifte van de Prestatieladder Socialer Ondernemen van TNO. Voor de uitvoering van deze taken werkt het team van PSO-Nederland intensief samen met diverse gespecialiseerde organisaties.
De Klantenraad adviseert PSO-Nederland over gewenste wijzigingen. Om voldoende gevoel te houden met de praktijkervaringen en wensen ten aanzien van de doorontwikkeling van de PSO is TNO als toehoorder aanwezig. Lees hier meer over de Klantenraad en haar leden.
Voorstellen tot wijzigingen van de PSO-systematiek die TNO zelf ontwikkelt of ontvangt van de RvA en de Klantenraad, legt TNO voor advies voor aan de CvD. Hier leest u meer over de Commissie van Deskundigen en haar leden.
Aan de PSO is strikt versie beheer gekoppeld. PSO-Nederland geeft zelf geen advies af over het behalen van de PSO. Wanneer u advies of begeleiding wenst, is het mogelijk om een onafhankelijke gecertificeerde PSO-adviseur in te schakelen. Lees hier meer over de PSO-adviseurs.
Voor de PSO-audit (toetsing) werkt PSO-Nederland samen met certificerende instellingen. Lees hier meer over de Certificerende instellingen en de auditoren.